Van hoofd tot hart in 0,7 seconden

Vergeet alle bla-bla die je tot nu toe gehoord hebt.
Zoals René Higuita zijn voeten liet spreken, begrijpen wij de kunst om elk publiek te overtuigen.
Want in een wereld waar mensen maar 0,7 seconden aan merken besteden, moet je met creativiteit het algoritme verslaan.
Dat doen we met merkstrategie om in te lijsten, doordacht design, creatieve campagnes en slimme online inzet.
Dit leidt tot communicatie die lang meegaat én mensen snel in beweging brengt. De perfecte mix tussen branding, reclame en digitale marketing.

Onze line-up

  • Etienne Planeix
  • Tom Hoogenboom
  • Gabriëlle Mardjo
  • Jan Wicher Emmens
  • Lyzanne Jonker
  • Jorn de Geus
  • Marita Guzman
  • Martijn Hermans
  • Niek Eijsbouts
  • Puck Stallinga
  • Wesley Kennis
  • Winnie Hofstra

Creativiteit, talent en gewoon gezond verstand.

Higuita is de optelsom van veel ervaring en nog veel meer ambitie in de creatieve en digitale wereld.

Het begon allemaal in 2020 met de vier oprichters Jorn, Martijn, Niek en Tom. Met elk meer dan 15 jaar in het reclamevak en in de digitale product- en websiteontwikkeling.

Sindsdien brengen we voor elke opdrachtgever het hoofd en het hart samen. Telkens weer.

Kijk maar eens naar de afgelopen jaren.

  • * * * * *

    "Het is best origineel, maar ik vind het niet kunnen."

    Johan Derksen
  • * * * * *

    “Bij Higuita is branding en digitaal in hun denkwijze verankerd.”

    Ayushman Talwar, oprichter Hable
  • * * * * *

    “Helden.”'

    Marcel van Roosmalen, schrijver/journalist
  • * * * * *

    “Goed gedaan.”

    Jan Eijsbouts, gildebroeder Sint-Joris Gilde Asten