Van hoofd tot hart in 0,7 seconden

Als merk heb je 0,7 seconden om een eerste indruk achter te laten.
Op iemands tijdslijn. Op straat. Of met een website.
Wij weten hoe je elke doelgroep raakt en verandert in fans.
Voetballegende René Higuita had ook maar een split second om zich met één kick onsterfelijk te maken.
We staan klaar om voor jouw bedrijf, product of dienst hetzelfde te doen.
Met een creatief idee. De beste craft. En gebouwd op data.
Wat is de kick van jouw merk?

Onze line-up

  • Etienne Planeix
  • Tom Hoogenboom
  • Gabriëlle Mardjo
  • Jan Wicher Emmens
  • Joost Leek
  • Lyzanne Jonker
  • Jorn de Geus
  • Marita Guzman
  • Martijn Hermans
  • Niek Eijsbouts
  • Puck Stallinga
  • Wesley Kennis
  • Winnie Hofstra

De scherpte van de spijker

Higuita bestaat uit art-directors, copywriters, digital designers, developers, digital marketeers en creatieve producers. Ze bouwen aan merken met de scherpte van de spijker, dan doet het gewicht van de hamer de rest. Kijk maar eens naar de afgelopen jaren...
  • * * * * *

    "Het is best origineel, maar ik vind het niet kunnen."

    Johan Derksen
  • * * * * *

    “Bij Higuita is branding en digitaal in hun denkwijze verankerd.”

    Ayushman Talwar, oprichter Hable
  • * * * * *

    “Helden.”'

    Marcel van Roosmalen, schrijver/journalist
  • * * * * *

    “Goed gedaan.”

    Jan Eijsbouts, gildebroeder Sint-Joris Gilde Asten