Als je goed kijkt zie je meer

SAINTHILL LIJSTEN

  • branding
  • design
  • development
Live website

Guy Sainthill leeft zijn droom. Eentje waarin hij wordt omringd door wereldberoemde kunst en zeer gespecialiseerde ambachtslieden. Hij en zijn team zorgen ervoor dat al die prachtwerken net zo spectaculair worden ingelijst als de kunst zelf. Maar dat zie je alleen als je weet waar je naar moet kijken. Het was dan weer onze droom om Guy's droom vast te leggen in een website en een merkverhaal. #droomkomenuit

1

Sainthill verguldt, restaureert en vereeuwigt


Sainthill is een werkplaats met een heel specifiek doel: betekenis inlijsten. Het maakt niet uit of een klant een fotoprint heeft van een gezinsuitje op het strand van Scheveningen of dat het gaat om het schilderij van Van Gogh van dezelfde locatie: het team van Guy behandelt alles met dezelfde zorg en aandacht. Van vergulden en restauratie tot het maken van gloednieuwe lijsten: Sainthill zorgt ervoor dat de lijst zijn werk goed doet. Deze mentaliteit moest worden vertaald naar een visuele identiteit en een merkverhaal.
1

DE KUNST VAN HET SWIPEN


Hoe breng je een ambacht als lijsten maken en restaureren tot leven op een website? Door letterlijk in te zoomen op het werk van Sainthill, gaven we potentiële klanten de kans kennis te maken met de bijzondere ambacht, details en liefde die het team in hun werk stopt. De tekst drukte daarnaast de essentie van lijsten maken op z’n Guy’s in woorden uit. En werd vertaald naar een tagline om in te lijsten: Je ziet meer als je beter kijkt, Sainthill verguldt, restaureert en vereeuwigt.   
1
1

WE HADDEN DIT NIET GEKUND ZONDER...

De leuke mensen van Sainthill Lijsten, fotograaf Peter Binkhorst (Fotografie) en alle ingelijste kunstwerken.