Zoals het bij de loodgieter kan lekken, zo rammelde de visuele identiteit van de Amsterdamse geluidsstudio REC Sound. Enter: Higuita. We wilden dat alles goed zou klinken, van visitekaartje tot landingspagina.
ALLES MET EEN EIGEN SOUND
Als basis voor de identiteit en website besloten we al hun diensten allemaal een eigen geluid te geven. Inclusief animaties die de website een speelse karakter geven. Klik op de buttons en je hoort het geluid wat een welbekende elektrische fietsenboer tot die van de kermis in het dorp. "Maar wat als mensen hun geluid uit hebben staan?" vraag je je misschien af. Nou... daar hebben we aan gedacht; de website schakelt automatisch over naar ondertiteling. [zucht van opluchting]DRUK OP REC, GA LOS
Bij Rec Sound kunnen ze ook componeren. En hoe. Elke websitebezoeker mag het zelf ook proberen. Daar draai jij namelijk aan de knoppen. Op www.recsound.nl kun je alle lagen van een muziekstuk zelf aan- en uitzetten. Een paar knallers geven op die kekke buttons van ze en je waant je een echte composer. Tiësto eat your heart out.

OREN? HET OOG WIL OOK WAT
De kunst van geluid, hoe druk je dat nou in beelden uit? Met vormen die geluid nabootsen. Van wobbly tot hoekig. We stopten ze stuk voor stuk in de visual identity van REC. Allemaal met hun eigen opvallende look.