Was je wereld schoner
Seepje
- design
- branding
- campaign

Het duurzame Nederlandse zeepmerk Seepje is sinds 2013 op missie om de wereld een schonere plek te maken. De “donkergroene” doelgroep is al overtuigd. Hoe zorgen we met een aangescherpte merkstrategie en nieuwe identiteit dat de lichtgroene massa Seepje ook uit het schap pakt of online bestelt? Tijd om de handen vuil te maken.
Een uitgesproken rebranding
De iconische Seepje flessen met haar afgeronde hoeken zijn al jaren een statement in het schap, op het aanrecht en in de wasruimte. Door die vorm ook sterker in een steviger logo terug te laten komen creëren we een uitgesproken zachtheid en ontstaat er eenheid.De Higuita Formule™ voor extra frisheid
Nieuwe vormelementen dragen het merk. En door een complementair kleurenpalet toe te voegen aan de opvallende pastelkleuren van de verpakkingen, draagt elke uiting bij aan het positieve geluid dat Seepje aan heel Nederland wil laten horen.We brengen het merk naar de straat
In landelijke out-of-home campagnes laat het vernieuwde Seepje van zich horen. Nederlanders worden op een doordachte, maar licht-activistische manier overtuigd van schoner wassen. Quirky headlines in een typografie met punch geven het merk een eigentijdse stem.
