Visual identities
Hoe dan?
1. Strategie workshop
Een future-proof visual identity begint met de kick van je merk, product of dienst. Wat is de essentie? Die vinden we samen in onze gepatenteerde, critically acclaimed en onvolprezen Brand Kick workshop. Geen sessie waarvan je bij voorbaat al gaapt. Nee, eentje waar je uitloopt zoals Wim Hof na een ijsbad. Bomvol energie en vooral: richting. Hier rollen positionering, kernwaarden en een merkbelofte uit. Daar begint het mee. Hoppa.
2. Art-direction & design
Een groot shampoomerk riep ooit: Wat mooi is, moet mooi blijven. En zo is het ook met de looks van je merk. Het moet net zo hard blijven plakken als het lang mee moet gaan. Onze art directors en designers zorgen telkens voor een onderscheidend visueel concept. Uitgedacht in een flexibel systeem of brand guide. Zo geven we je merk alle ruimte om te shinen.
3. Motion design
We doen er alles aan om mensen in beweging te krijgen. Motion design stopt een stoot energie in je merk en brengt je huisstijl tot leven. Bewegende grafische elementen benadrukken én versterken je merkboodschap. En (ver)leiden de bezoekers van je app of website op een prettige manier door je aanbod.
4. Productie
Als het niet is gemaakt, bestaat het niet. Daarom kunnen we alle onderdelen van de visuele identiteit die we bedenken zelf produceren of brengen we de beste experts aan tafel. Het komt tot leven in animatie, fotografie, film en web.
Nieuwe identity of een refresh nodig?
Bel Jorn: +31 6 83447658
of stuur hem een appje
Een selectie van ons grafische werk
De mensen achter de identities
Wil je meer weten over dit werk? Vraag dan naar een van deze vakidioten.